Lees hieronder wat andere mensen over ons zeggen. Heb je een klacht laat het ons dan hier weten, dan zullen wij deze zo snel mogelijk oplossen. Wil je een review achter laten? klik dan hier
Good music good service and friendly barmen and waiters. Awesome experience. When you're in town go and give it a visit!
Raymond Singelenberg
Nice place. Friendly staff.
Laurens
Really cool setting, shame I was too wasted to notice
Julia Verne
Amazing vibes. We met david again, our best friend and resident of Arnhem. The man didnt know what water was, but we drank tap in the womens bathroom and chated up some gals. Wpuld not come back tho, it is in straight square.