Lees hieronder wat andere mensen over ons zeggen. Heb je een klacht laat het ons dan hier weten, dan zullen wij deze zo snel mogelijk oplossen. Wil je een review achter laten? klik dan hier
Absolutely amazing nice decoration and the waiters were cool
Lidiane Lopes Rodrigues
This is a beautiful cellar bar with nice staff. When the rest of the city closes the nice people end up in this place.
Pascal Gerritsen
Supernice cozy welcoming place loads of nice people and girls that wanna dance (zalza)
Cisko Rijken
I'm biased because this is one of my favourite places in Arnhem but it really is just an all-around great place to be an have a good time with your mates